Pages

środa, 14 maja 2014

KOKTAJL Z SOBLUEEYES.

środa, 14 maja 2014

smmothie jabłko jagody banan

Hej Kochani ! Dzisiaj przychodzę do Was z moim  napojowym  smakołykiem - OWOCOWYM KOKTAJLEM NA WIOSENNE WIECZORY. Często go piję jak mam ochotę na coś słodkiego, a to jest zdrowe i smaczne :D
Jest też uzupełnieniem AKCJI BĄDŹ FIT NA WIOSNĘ!
 Jeśli chcesz napić się czegoś zdrowego,  mało kalorycznego zapraszam do przygotowania ze mną koktajlu.
Do jego wykonania możecie użyć dowolnych  owoców. Ja użyłam tych co najbardziej lubię. 

Do koktajlu potrzebujemy:
* jabłko - pisałam tutaj o tym dlaczego warto jeść jabłka
* banan
* borówki ( w zależności jak kto lubi )
* mleko
* odrobina wody ( przegotowanej) żeby koktajl nie był za gęsty.

Następnie :
1)Dobrze myjemy i kroimy nasze owoce.

 2) Wszystkie pokrojone owoce wrzucamy do blendera. Dodajemy mleko odrobinę wody i miksujemy.

owocowy smoothie 
NASZ KOKTAJL GOTOWY !  


Czasem lubię brać koktajl do szkoły albo przechowywać go w lodówce i do tego mam super pojemnik
.
pojemnik do przechowywania smoothie

Deszczowy wieczór jak dzisiaj spędzam z koktajlem i pracuje nad kolejnymi notatkami na bloga :D 






3 komentarze:

  1. Super przepis, na pewno spróbuję bo jest meega kuszący ♥
    Bardzo fajny blog, zasługujesz na o wiele więcej obserwacji, z chęcią Cię zaobserwowałam :)
    Zapraszam do mnie http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, bardzo podoba mi sie ten blog;)
    Zapraszam do wspolnej obserwacji, dodaj mnie do obserwatorow a ja się odwdzięcze;)
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przepis, koniecznie muszę spróbować <3

    http://my-cheerful-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

So blue eyes © 2014